sobota, 30 października 2010

Magia..

Wczoraj Shayneen przeżyła magię, a ja też małą. Szukając  'Indian Reservation' wpadła mi nagle w oko ikonka z "Wandering Star'. Kiedyś szukałem tego przejmującego utworu, ale nie znałem tytułu ani wykonawcy. Po latach zapomniałem o nim, a teraz nagle sam przyszedł! :)
To dedykuję go Shayneen, i każdemu kto tu zajrzy ;)
Music
Lee Marvin - Wandering Star

A dziś była druga magia..Dawno nie słyszałem w radiu przeboju 'Silver Machine', też zapomniany, to wysłałem  z tydzień temu maila ( dinotop@radio.rzeszow.pl ) na listę Dino Top. I przed wzięciem się do robótki przy chatce, włączam jak przeważnie Radio Rzeszów i leci właśnie "Silver'!! :), jako nowość na 32 miejscu..zobaczymy za tydzień na którym będzie :D. A to w ogóle był pierwszy raz jak głosowałem na jakąś listę ;) 
Piosenka jest niesamowita, aż dreszcze przechodzą..to był ich praktycznie jedyny wielki przebój. Zresztą wtedy nie było gdzie słuchać, przeważnie przypadkiem na jakiejś zagranicznej stacji. Pamiętam jak w Darłówku na wczasach w domkach kempingowych, na ośrodkowym radyjku złapałem raz wieczorem, to ekscytacja była ;)
Music
Hawkwind - Silver Machine

Dwoje dzieciaków zapaliło się w aucie. Ciekawe czemu tak szybko się wszystko spaliło? Tyle bajerów wkładają do samochodów niby dla podniesienia bezpieczeństwa, ale nie można wymóc, żeby nie robili siedzeń, tapicerki z łatwopalnych materiałów? Na bajerach dobrze zarabiają, a na tym oszczędzają, aby taniej wyszło. To tak jak z polskim przełomowym wynalazkiem amortyzujących uderzenia zderzaków. Nikt nie chciał się zająć ich produkcją i montażem. Bo komu zależy, żeby po wypadku samochody były całe? Nikt by nie zarobił na naprawach, czy złomowaniu. Szkoda mówić..Światem rządzą wielkie firmy.

Ugotowany kompot z winogron zaczął fermentować w garnku, i musujący się zrobił..mało już zostało ;)..
Wiosna wraca, 17 st, biedronkę widziałem :)

Brak komentarzy: