środa, 2 czerwca 2010

Dodatek specjalny

W studni woda obniżyła się niedawno, a przez ostanie dwa dni znów podniosła się o metr i przelewa się !..ziemia jest już tak nasiąknięta, że nie przyjmuje deszczu, ponownie będzie fala powodziowa ! Na szczęście dziś nie padało, i udało się trochę pokosić, aż benzynki zabrakło..
Przez 7 lat nie było tak, żeby dwa razy w roku, i w dodatku w takim krótkim odstępie czasu studnia się przelewała. Do tej pory w sumie dwukrotnie była podobna sytuacja, ale potem się wypogadzało, i wracało do normy..a teraz ??
Świerzo odnowiony rowek od studni..

Bzy przekwitły nie zauważenie, w te deszcze nawet nie było czuć zapachu..
Zrobiłem szufladę do stołu w kuchni, narazie jedną, druga czeka w kolejce :)..jeszcze trzeba polakierować..
 

Psy sobie poszły, wreszcie trochę spokoju..pewnie już się cieczka kończy, to straciły zainteresowanie :)..tylko nie wiem czy nie za wcześnie, po dwóch tygodniach..

7 komentarzy:

shiraja pisze...

dzisiaj u mnie już mega słonecznie. Mam nadzieję, że u ciebie również. szufladę będziesz jeszcze malował?. Zdjęcie poniżej obłędne :). Pozdrawiam

Grey Wolf pisze...

na razie pochmurno..week ma być słoneczny, a od Poniedziałku znowu burze zapowiadają i upały do 30st., czyli parno i duszno :)

Shayneen pisze...

Ja mówię, że przegapiłeś początek cieczki i jak nic - zostaniesz "dziadkiem" :))) Ostatnio też tak było ;)

Grey Wolf pisze...

nie strasz ;)

Wichrowe Wzgórza Ostoja pisze...

COZ ZA MILA NIESPODZIANKA I MILA WIZYTA U MNIE NA BLOGU...KOBIETEK U MNIE PELNO ALE MEZCZYZNY ANI JEDNEGO::)) BARDZO DZIEKUJE ZA KOMENTARZ....ODNOSNIE SZAFY...::)) NIE CHCE CALKIEM ZAMALOWAC NA BIALO MYSLE TAK POBIELIC PRZETRZEC CALY DOM NA JASNO...I ZA BARZDO MI TEN KOLOR TAK NIE PASI...SOSNOWY NI SOSNOWY...::))U CIEBIE WIDZE CIEKAWIE...PIESEK UROCZY...MAM SLABOSC DO WILKOW...WILCZYC..WILCZOROWATYCH...::))
BEDE TU ZAGLADAC...POZDRAWIAM...I ZAPRASZAM PONOWNIE...PATI

Grey Wolf pisze...

nom zależy jaki jest wystrój całości..można i 'spatynować' trochę
:)..ale żeby nie było zbyt monotonnie, może coś kontrastować innym
kolorem, np. niebieskim :)..ja lubię naturalne drewno :D..Wolves4ever
;)

MariaPar pisze...

Witaj Wilku !
Wprosiłam się i pozwolisz, że będę zaglądała częściej.
Pozdrawiam serdecznie